newlogo

כפר הנוער רמת הדסה         השקדים 111, קרית טבעון   |    חייגו עכשיו: 053-62898573

כפר הנוער נווה הדסה | כפר הנוער הדסים

כפרי נוער בישראל : רמת הדסה, נעורים ונווה הדסה

כפר הנוער רמת הדסה הוא הבחירה של בני הנוער המחפשים מסגרת של כפר נוער-פנימייה באזור פסטורלי ושקט. ההרשמה פתוחה בעבור תלמידי כיתות ז' עד י"ב עם אפשרות ללימודי המשך במסגרת מכללה טכנולוגית לכיתות י"ג ו-י"ד. הלימודים מתקיימים באווירה נעימה ושקטה, הכפר ממוקם בתוך חורשת אלונים היוצרת אווירה נעימה של טבע.

הצוות המקצועי של כפר הנוער מאמין ביכולת של כל ילד באשר הוא להצליח, להתקדם ולמצות את היכולות שלו. הפנימייה קולטת נערים ונערות מכל רחבי הארץ המתגוררים יחד בפנימייה, לומדים יחד ומבלים. בני הנוער בפנימייה מוגדרים בחלקם כנוער במצבי סיכון המגיע אל הפנימייה במסגרת השמה של גורמי הרווחה.

מעט על כפר הנוער רמת הדסה

הכפר מונה כ-250 חניכים כאשר 200 הם חניכים במסגרת של פנימייה ו-30 הם חניכים של פנימיית יום ו-20 חניכים וחניכות במכללה הטכנולוגית. צוות מקצועי מסור מקים בעבור כל חניך תכנית קידום אישית המגדירה יעדים ומטרות. תהליך הקליטה אל הכפר כולל אבחון צרכים בתחום הלימודי, המנטלי, החברתי והחינוכי. המדריכים והמורים דוגלים במתן יחס אישי לכל חניך לטובת קידום אישי, תמיכה ומתן טיפולים נקודתיים. התוצאות של ההשקעה הרבה בכל חניך באות לידי ביטוי בזכאות של רוב החניכים לתעודת בגרות ולגיוס לצה"ל עם סיום הלימודים.

המסגרת התומכת של כפר הנוער מחזירה לחניכים את האמון בעצמם, האמון ביכולות שלהם והמוטיבציה להצליח, להתקדם ולהגיע להישגים. המדריכים מלווים את החניכים לכל אורך היום. כל החניכים מתעוררים יחד בבוקר, אוכלים ארוחת בוקר, נכנסים אל הכיתות, אוכלים ארוחת צהריים, מכינים שיעורים, נהנים בפעילויות חברתיות ופעילויות העשרה. המסגרת החינוכית העשירה כוללת חוגים, קורסים להכשרה מקצועית, קורס הכנה לגיוס לצה"ל, פעילות במסגרת תנועות נוער, תרומה לקהילה במסגרת מחויבות אישית ועוד.

הלימודים מתקיימים במתכונת של קבוצות קטנות. בכל קבוצה ישנם 15 חניכים אותם מלווה צוות מדריכים קבוע. הפנימייה מהווה מסגרת של בית חם לכל דבר תוך יצירת קשר אישי עם המדריך, קשרי חברות קרובים בין החניכים ועידוד מעורבות של המשפחה בחיי הפנימייה. הבוגרים של כפר הנוער רמת הדסה משתלבים בהמשך בתפקידים משמעותיים בצבא ואף מתקדמים לקצונה.

להצטרפות אל קבוצות הנוער של כפר הנוער רמת הדסה, קבלת פרטים נוספים והזמנה לסיור היכרות צרו קשר : 04-9037800.

.

.

.